ARAGAMI היה אחת ההפתעות הנחמדות של 2016, עם מכניקת התגנבות ייחודית ועיצוב שלבים נהדר שאפשר הרבה דרכים לנצל את הכוחות השונים. לצד הגעת המשחק ל-XBON, יוצאת חבילת הרבה עם דגש על קואופ שמביאה איתה עוד תוכן עלילתי, אבל בלי שינויים מהותיים בגזרת הגיימפליי.


**הביקורת המקורית שלנו**

NIGHTFALL מתפקדת כפריקוול למשחק הבסיס ומגוללת את סיפורם של 2 מתנקשים חדשים וחיפושם אחרי חברם שנעלם. הסיפור עצמו די צפוי והדמויות יותר שטוחות מדיקט, אבל הוא משרת את המטרה ונותן מעט רקע לעלילה המקורית ולהופעה של אראגמי עצמו.
הנוכחות של שתי הדמויות מתבטאת גם בשלבים עצמם, שכן אפשר לשחק את כל ההרחבה בקואופ והרבה מהאזורים מתוכננים סביב הנוכחות של שני מתנקשים. למתנקשים עכשיו יש סטים קבועים של יכולות (בניגוד לבסיס, בו ניתן לבחור ולשדרג את הכוחות שרוצים) ואחת מהם היא התנקשות כפולה שמאפשרת גם לשחקני הסולו לנצל את הדמות השניה בתקיפות מתוזמנות. המחסור בשדרוגים קצת מוריד מהחוויה (במיוחד ביחס לשלבים המקוריים) וגורם לרוב המשימות להתנהל בדיוק באותה צורה, עם גיוון מינימלי בין השלבים מעבר לתפאורה והמלכודות בשטח.

מעבר לשוני ביכולות, הבסיס של המשחק נשאר זהה. עדיין יוצרים צללים בשביל לעשות טלפורטציה בין אזורים שונים ולטעון את היכולות השונות, אור עדיין שואב את אותן כוחות ואין ממש מערכת קרב כך שגילוי לרוב נגמר במוות זריז. היכולות לזוז בסביבה באופן זריז מאפשרת גמישות, אבל זהו משחק התגנבות שלא מתנצל על כך ודורש שינון דפוסי הליכה ופעולה של האויבים והמלכודות השונות. ה-AI של האויבים מאד צפוי ולא מתוחכם במיוחד (כלומר די טיפש וירוץ לקו האש, או יתעלם מערימת גופות שלא בדיו בקו הראיה שלו), אבל האגרסיביות של האויבים לצד השבריריות של הדמויות אומרת שעדיין צריך תכנון וזהירות.

בסופו של יום, NIGHTFALL מביאה איתה עוד מאותה משחקיות מלוטשת עם דגש על משחקיות קואופ, שמוסיפה נפח נכבד של תוכן. אם טרם נסיתם, אין זמן יותר טוב לקפוץ פנימה. אם חוויתם את ARAGMI במקור,אתם כנראה כבר יודעים אם ההרחבה הזאת היא בשבילכם.

השאירו תגובה